• Rotopéd
  • Chôdza s palicami
  • Aquadžoging
  • Plávanie

Vytrvalostné cvičenia

Vysoká vytrvalosť vám umožňuje udržať si určitú úroveň výkonnosti počas dlhšieho času bez únavy. Tiež vám pomôže rýchlejšie znovu nabrať sily po námahe. Vaša odolnosť pri každodenných činnostiach sa bude zvyšovať a tak sa zvýši aj kvalita vášho života. Pravidelné trénovanie vytrvalosti bude tiež citeľne prospievať vašej kardiovaskulárnej sústave. Kľúčom k vysokej vytrvalosti je pravidelný tréning.

Trénovanie vytrvalosti: Vyberte si športy, ktoré máte radi: beh, cyklistika, chôdza, turistika, plávanie, aquajogging, beh na lyžiach alebo napríklad chôdza na snežniciach. Vyvíjajte námahu najmenej po dobu 30 – 45 minút. Ideálna intenzita tohto športovania sa pozná podľa toho, že ešte dokážete hovoriť a cítite sa dobre. Na kontrolu intenzity tréningu môžete používať svoju tepovú frekvenciu: tréningový pulz by mal dosahovať hodnoty, kedy od 170 odrátate polovicu vášho veku (na bicykli a vo vode o 10 tepov menej). Trénujte 2 až 3-krát týždenne.

 

Nasledujúce fyzické aktivity a cvičenia robte iba v pre vás únosnej miere!

Ak sa pri niečom nebudete cítiť dobre alebo budete pociťovať bolesť, prestaňte, a ak to bude potrebné, poraďte sa s lekárom alebo fyzioterapeutom. 

Sprievodca bolesťou

Sprievodca bolesťou Objavte RADOSŤ Z POHYBU

Vyskúšajte náš jednoduchý interaktívny nástroj, ktorý vám pomôže nájsť tie najlepšie cvičenia, liečebné postupy a tipy vhodné práve pre vás.

Viac informácií

Produkty Voltaren

Produkty VoltarenVoltaren - vráti radosť z pohybu

Voľnopredajné lieky registrované pod značkou Voltaren ponúkajú rôzne formy riešenia pri liečbe bolesti pohybového aparátu.

Viac informácií

Čo je bolesť?

Čo je bolesťZákladné informácie o bolesti ako takej

Zoznámte sa bližšie s podstatou bolesti – zistite, prečo je niekedy potrebná a ako zistiť jej zdroj.

Viac informácií

©2017 skupina spoločností GSK alebo poskytovateľ príslušnej licencie.