• Opieranie sa o stenu
  • Zdvíhanie sa na špičky
  • Zdvíhanie natiahnutej nohy
  • Napínanie kolenných šliach
  • Cvičenie s gymnastickou loptou
  • Napínanie bedrového svalstva

Bolesti chrbta

Udržiavanie fyzickej aktivity a pravidelné cvičenie je najlepší spôsob ako zabrániť bolesti chrbta. Nečinnosť môže vyústiť do ďalšieho zníženia pohyblivosti a predĺžiť samotnú bolesť. Nasledujúce fyzické aktivity a cvičenia pomôžu vrátiť silu vášmu chrbtu. Na začiatku procesu zotavovania sa odporúčame cvičiť raz až trikrát denne 10 až 30 minút.

 

Nasledujúce fyzické aktivity a cvičenia robte iba v pre vás únosnej miere!

Ak sa pri niečom nebudete cítiť dobre alebo budete pociťovať bolesť, prestaňte a ak to bude potrebné, poraďte sa s lekárom alebo fyzioterapeutom. 

Produkty Voltaren

Voltaren EmulgelVoltaren Emulgel

Nesteroidný protizápalový voľnopredajný liek na vonkajšie použitie. Voltaren Emulgel je účinný pri liečbe bolesti a zápalov pohybového aparátu.

Viac informácií

Prehľad druhov bolesti

Prehľad druhov bolestiAkú bolesť máte vy?

Zoznámte sa s jednotlivými druhmi bolesti a zistite, čo vám môže pomôcť pri prevencii a liečbe bolesti.

Viac informácií

Sprievodca bolesťou

Sprievodca bolesťou Objavte RADOSŤ Z POHYBU

Vyskúšajte náš jednoduchý interaktívny nástroj, ktorý vám pomôže nájsť tie najlepšie cvičenia, liečebné postupy a tipy vhodné práve pre vás.

Viac informácií

©2017 skupina spoločností GSK alebo poskytovateľ príslušnej licencie.